Contact met Disney+ | Bellen of chatten via het Helpcentrum

Wil je graag contact krijgen met de klantenservice van Disney+ omdat je een vraag, klacht of opmerking hebt? Dat is mogelijk via het Helpcentrum van de streamingdienst, waarna je via het telefoonnummer en de chatfunctie kunt spreken met een medewerker. In dit artikel leggen we je uit hoe je contact met de klantenservice van Disney+ opneemt.

Hoe neem je contact op met Disney+ als je nog geen abonnee bent?

Als je nog geen abonnee van Disney+ bent, kun je alsnog gewoon contact met de streamingdienst opnemen om je vragen aan ze te stellen. Daarvoor hebben ze een Helpcenter ingesteld met meerdere contactfuncties, waar je al je vragen, klachten of opmerkingen kunt stellen. Ze zijn live 7 dagen per week bereikbaar van 09:00-21:00 uur. Dat leggen we hieronder in drie stappen uit.

  1. Ga naar de officiële website van Disney+
  2. Scroll helemaal naar beneden en klik op Help om naar het Helpcentrum te gaan
  3. Scroll helemaal naar beneden en klik onder de tekst ‘We zijn beschikbaar voor liveondersteuning van 9:00 – 21:00 7 dagen per week.‘ op Chatten of Telefoon

Bekijk wel eerst zelf even of het antwoord op je vraag al in het Helpcentrum te vinden is. Verder kun je ook direct bellen naar 020-2622124. Dit is mogelijk tegen lokaal tarief. Je kunt daarnaast zelf in één keer naar help.disney.com gaan om in het Helpcenter te komen of je kunt, als je een account op Disney+ hebt, binnen je account het Helpcentrum bereiken. Meer hierover vertellen we in het onderstaande stukje.

Ga direct naar Disney+ om een abonnement te nemen ✅

Hoe spreek je met de klantenservice van Disney+ als je al een abonnement hebt?

De bovenstaande contactoptie is ook een mogelijkheid als je een abonnement bij Disney+ hebt, maar via je eigen account kun je ook met één klik het Helpcentrum van de streamingdienst bereiken. Daar vind je vervolgens het antwoord op veelgestelde vragen, maar ook de contactoptie voor de telefoon of om te chatten. Opnieuw is de klantenservice live 7 dagen per week bereikbaar van 09:00-21:00 uur. Je vindt ze in de volgende eenvoudige stappen:

  1. Ga naar de officiële website van Disney+
  2. Log in bij je eigen Disney+ account
  3. Houd je muis rechts bovenin bij je account en klik helemaal onderaan op Help
  4. Scroll helemaal naar beneden en klik onder de tekst ‘We zijn beschikbaar voor liveondersteuning van 9:00 – 21:00 7 dagen per week.‘ op Chatten of Telefoon
Ook via je Disney+ account kun je direct bij het Helpcentrum van de streamingdienst terecht komen

Wat zijn de contactmogelijkheden van het Helpcenter, de telefoon, de chatfunctie en Twitter?

Het Helpcenter is het portaal waar je het antwoord op de veelgestelde vragen kunt vinden bij Disney+. Zorg dus dat je altijd even een kijkje neemt tussen die vragen voordat je contact met de streamingdienst opneemt, want vaak staak het antwoord er al bij. Als je het antwoord niet kunt vinden, scroll je naar beneden en klik je op telefoon of chatten om in contact te komen met een medewerker (7 dagen per week van 09:00 uur tot 21:00 uur).

Overigens kun je ook contact opnemen met het internationale Disney+ account op Twitter als je graag daar je vraag wilt stellen. Het account @DisneyPlusHelp is dan degene die je met je vragen aan kunt schrijven.

Waar vind ik meer informatie over Disney+?

Wil je meer te weten komen over Disney+ of de nieuw toegevoegde categorie Star? Op Streamwijzer vind je veel informatie over de beste films en series op de streamingdienst, maar is ook het volledige aanbod van Disney+ in België te vinden. Neem vooral eens een kijkje door naar de homepagina te gaan. Veel plezier met het streamen van je favoriete films en series!